Todo sobre o azucre

MATERIAIS:

– Mostra de bebidas azucradas (latas, botellas ou as súas etiquetas)

– Azucre

– Culleres medidoras

– Bolsas de plástico

– Limpadores

PROCEDEMOS:

1. Amosamos aos estudantes varios preparados que conteñan azucre (bebidas de cola, zumes, etc) e outras que non conteñan azucre (zume de laranxa natural, auga, etc).

2. Sen mirar a etiqueta, pedímoslles que coloquen as bebidas por orde de menor a maior cantidade de azucres engadidos (podemos tapar a etiqueta para este momento da actividade). Anotamos a orde (para isto poder ser útil marcar os produtos con gomets de cores, por exemplo)

3. Plantexamos neste momento se todos os azucres son iguais. Aproveitaremos este momento para diferenzar os carbohidratos simples dos complexos.

4. Procedemos á lectura das etiquetas. É importante facer notar que a cantidade de azucre que aparece reflectida na etiqueta representa azucres “totais”: os que están no alimento orixinalmente e aqueles que foron engadidos.

5. Unha vez identificada a cantidade de azucre, procedemos a medila. Unha culler pequena (de café) equivale a 4 gramos de azucre. Imos depositando en bolsiñas de plástico ou platiños a cantidade de azucre que corresponde a cada bebida e ordeamos de novo.

6. Facemos unha reflexión grupal sobre a cantidade de azucre que contén, se esperabamos isto e revisamos as consecuencias que ten para a saúde unha dieta rica en azucres. Tamén pode ser un bo momento para facer unha chuvia de ideas sobre alternativas a estas bebidas (auga con gas, zumes naturais, infusións…)

Advertisements

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s